Så nöjd :0)

Det är kaos i Norra USA, tycker så synd om alla som är insnöade, och alla svenskar som sitter fast på flygplatserna runt om USA.

Så glad att vi bestämde oss för att inte åka till New York och hälsa på John's syster till nyår.

är så nöjd, fick så mycket gjort idag.

Var till banken, handlade mat, träffade Ray på lunch och lite mer shopping efter det!

Nu är jag hemma igen, ska börja laga mat snart!


Dagens Köp



Pacific Coast Laguna Spinner Collection


Till min lilla gumman, min brors dotter Aisha världens bästa flicka.




älskar den lantliga romantiska shabby chic stilen


Det här är till min lilla syster Henny som fyller år snart!!! Tyvärr kan jag inte visa hur dem ser ut, jag vet att hon/du läser min blogg! :0)



Kram på er.


1 Daniel:

skriven

Fina köp där!:)

2 MEREI:

skriven

- GOTT NYTT ÅR :)

3 Anonym:

skriven

Snygga köp!

Sv: har aldrig varit i napels , bara jacksonville o orlando! Även daytona! :)

Desamma happy new year!

4 Emelie:

skriven

Godmorgon!

<3

Sovit gott?

5 Lotta:

skriven

Sv: Jaa gärna! :D Ser ut som du har värsta lyxlivet där borta ju! :D

6 Amanda Rieem:

skriven

Gott Nytt År!

Hoppas att du får en härlig nyårsafton tillsammans med nära & Kära! :D



KRAM KRAM

Amanda Rieem

Scenbloggen.com

7 NATALIEGOESAMERICAN:

skriven

Åh, älska converse! :D

Sv: ååh tack det samma, eller man kanske ska säga right back at ya! ;)

Kram

8 Danila:

skriven

så lite så :)



jag själv är född i kap verde och flyttade till sverige när jag va 2 år sen har jag levt mitt liv här

9 Katarina:

skriven

Tack ogh gott nytt år till dig med.

Märkligt med denna snökaos överallt. Blir ännu mer sugen på att åka till USA då jag ser din blogg. Hit kommer jag tillbaka.

10 Felicia:

skriven

haha, aa det gör det. Men det är faktiskt ganska skönt när man ligger på den.

11 A f r o b e l i t a:

skriven

Fina köpt gumman=)



Gott nytt år=)

12 A f r o b e l i t a:

skriven

Fina köp gumman=)



Gott nytt år=)

13 Jennie:

skriven

Låter som en rolig ide med affären- jag hejjar på att din dröm comes true inom snar framtid :D Jag skulle helst flytta NU men det går inte så blir det som jag planerat- inom 1-3 år SENAST!! Det häftiga med livet är ju att man vet ju aldrig vad som händer på vägen :)PANGBOM är vi påväg :D



HAPPY NEW YEAR 2 U 2 BABE!!

14 Becca:

skriven

sv: jo då bara fint :D börjar bli taggad för ikv ;)

Allt bra med dej idag?? :D göra ngt skoj ikv?? ;)



GOTT NYTT ÅR <3

15 anna:

skriven

sjukt snygga converse. önskar ett gott nytt år till dig oxå



kram kram

16 Saraa:

skriven

Snygga converse :P Kul färg :P

Kommentera här: