kan inte sova :(

Klockan är nästan 3:30 på natten (9:30 svensk tid) och jag kan inte sova :(

Måste upp om 4 timmar och jobba...

 

Igår var det 4 år sedan min bror var här i USA. Kommer så väll ihåg den dagen...

 

Ingen ville att han skulle åka hem, och alla  grät på flygplatsen när vi skulle säga hej då till varandra.... Mina tjejer som jag då tog hand om, dem blev så kär i min bror, 4 år har gått och fortfarande pratar dem om honom...

 

Han var här i 2 veckor, och tiden gick så fort,  det kändes som att han hade bara varit här i några dagar....

Han fyrade sin första thanksgiving i USA, men blev inte så imponerade med maten,  han tänkte bara på bilar och shopping :-)

 

We miss you <3

hans hyrbil som han loved

 

Anja, jag och min bror Naples 2006

Anja, Min bror och Keith Naples 2006

starbucks med min bror...

1 liindblaads:

skriven

Taack du :D

2 Ida:

skriven

Ska du se julkalendern imorgon? :)

3 Alex:

skriven

Ida;

tyvärr kommer jag inte att se det, bor i USA har inte svensk kanal :(

4 Boboolicious - True Stories:

skriven

Naaaw mah baby <3

Så snygg han e ;)

5 Alex:

skriven

Boboolicious - True Stories;

han ar fabulous!!

6 Ida:

skriven

Shit vad länge sen jag såg honom.. Där ett tag sprang vi alltid ihop med varandra på Kvantum =)



Kram sötnos!

7 Boboolicious - True Stories:

skriven

hahahahhah

Såååklart :P

8 Alex:

skriven

ida:

Ni bor i lulea... :0)

Kommentera här: