sovmorgon!

Idag fick jag sovmorgon! Vaknade vid 10 :-)


dagen började med att Ray kom över klockan 12 för att hämta mig. vi åkte till the mall för att handla lite små saker till mina tjejer i Luleå (min lilla sister, niece och lilla hunden). hittade allt jag ville ha.

Ray gick crazy idag, han köpte 4 par byxor, 2 par skor och 6 Tröjor, och han skulle bara följa med mig för att hjälpa till :-) Han älskar att shoppa!!!!!!!!

(min bil behöver tvättas)

(Försöker gå green använder inte plastpåsar)

 

Efter det åkte vi till ett ställe som heter The World Market , där kan man ibland hitta svensk godis, julmust och pepparkakor om man har tur, men tyvärr hittade jag ingenting i år, istället hittade jag Portugisiskt vin, ost, skinkor och annat.

 

(Happy Ray, på väg till World Market)



 

Kom hem och insåg att jag och Ray var inte dem ända som var och shoppa idag, John kom också hem med några påsar, han hade varit och shoppa med sin Kompis. :-) så söt

Han hittade ett par Nikes och sockor :-)

 

 

Nu ska jag njuta utav min god vin och min mans sällskap

 

Kram Allihopa

 

1 Martina:

skriven

tacktack :)

2 Boboolicious - True Stories:

skriven

Åhhh va fin du e!! :)

3 Alex:

skriven

boboolicious;

Tack :-)

Kommentera här: