Getting dinner ready with Aisha


Igår bjöd jag på lam gryta med ris och broccoli!!



Fick världens bästa sällskap, från min bros dotter Aisha, Fasters lille hjärtat. hon var så himla söt med alla sina frågor.
Jag tackar Gud för skype, det enklaste sätt att prata med varandra. 







till: Anna-marie, jag är väldigt dålig på att komma ihåg vad alla ingredients heter, det kanske hjälper med lite mer  detaljerade bilder.



Ja Ida (click here) jag äter mina veggies.



Kan äta brocollie varje dag...



Nu måste jag gå, hoppas att ni får en underbar lördag...
Snart kör jag igång en ny tävling... keep your eyes open ;)








1 Fatima:

skriven

SV Vi åker den 26 augusti!!!

Ha en fin kväll

2 boboolicious!:

skriven

naaaa mammas lilla ängel! <3

Ja hon saknar dig ;) Du måste komma hit o hälsa på snart!

Broccolie is my best friend! i <3 it ;)

3 Barnens Hjältar:

skriven

Mmm, det där ser gott ut :-)

Ja, jag har det under kontroll, iblland blir det övermäktigt bara :-)

Kan förstå att du längtar hem ibland till Luleå. Man har sina vanor trots allt :-)

Ha en fortsatt fin lördag, eller är det söndag nu kanske?

4 Zandra:

skriven

sv: Ja eller hur :D

Han va den roligaste och bästa på scenen :D Barndoms idolen :D

5 Ida:

skriven

Hihi du är för söööt!

Miss you.

Kommentera här: