what a day :)

 

John (min man) ringde till mig strax efter 10 på morgon, han var så upprörd.

när jag kom tillbaka från Sverige i Februari ,  landade jag i Miami. Självklart var Jonh sen när han skulle hämta mig på flygplatsen.

Han körde 110 mph = 177.02784 kph  på en 70 mph = 112.65408 kph så polisen stoppade honom och han fick en speeding ticket, court day  och över $400 i böter.

 

Så idag var vi  tvungna att åka hela vägen till fort lauderdale för att dem ville ha 28 dollar (court fees) och det gick inte att betala via Internet eller telefon.  När vi väl kom ditt fick  vi sitta där och vänta i över en timme.

 

Så irriterande.

 

Efter det bestämde vi oss för att stanna till i Everglades, det var så fruktansvärt varmt .



utanför the court house i Fort Lauderdale.






Mysigt ställe, kunde inte få nog :)






såg en alligator i vattnet,lyckades inte fånga den på bild



My darling...







OBS: glöm inte att vara med och tävla om en flaska Clear Eyes klick here
1 My heavenly life -Johanna:

skriven

En lite mysig trip ser det ut som att det blev ändå =). Ha en härligt helg. Kram

2 Pernilla-alias Buba:

skriven

Låter typiskt amerikanskt att man är tvungen att åka dit och betala avgiften ;) Kul med ett stopp i Everglades dock!

3 Maria:

skriven

Fina bilder!

Hoppas du har en bra helg!

4 Kajsa Nihlen-SKÅNES STÖRSTA BLOGG!:

skriven



www.kajsanihlen.se



Hej :) Jag har en Tävling där du kan vinna en GOODIEBAG från ELF smink:)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:)

5 juliette:

skriven

vilka mysiiiga bilder!!;=)



sv:tack snälla du kram på diig med<3

6 boboolicious!:

skriven

Va mysigt! <3



Puss puss

7 anna:

skriven

fy vad irriterande, skumt att man inte kan betala via internet

Kommentera här: