VEM ÄR DU?






Jag är sååå nyfiken på vilka ni är! Hur gamla är ni? Är ni killar eller tjejer? Vart bor ni?  Har ni en blogg?

1 My heavenly life -Johanna:

skriven

Jag är en tjej på 26 år som bor i Halland och har en blogg: www.myheavenlylife.com =)

2 Viktoria:

skriven

Är en tjej på 20 år från stockholm och har en blogg som handlar mestadels om standup och humor, musik och vardagskomik :)!



http://www.aglepta.blogspot.com

3 Jenlen:

skriven

En tjej på snart 25 år,bor i en mellanstor stad här i Sverige! Har en blogg och bloggar om lite allt möjligt min vardag och shopping som är mitt stora intresse :)

4 Barnens Hjältar:

skriven

Jag är en "tjej" på 39 år (kan inte fatta var de sista 20 år kom ifrån), sexbarnsmamma som bloggar om allt möjligt. Mycket om min fritid i föreningslivet och om neuropsykiatri men även om barnen och familjelivet.

5 boboolicious!:

skriven

Ska jag oxå skriva vem jag e, el? ;)

hihihihi

Aisha hälsar btw! <3



6 Anonym:

skriven

Tjej, 13år, Luleå!

7 Born This way:

skriven

=)

8 Katarina:

skriven

Skönt att jag inte är den enda "äldre" då. Är ju 38 i några dagar till. Bara fyra barn haha. ;)

Kramar

9 Anna:

skriven

Tjena, Anna här(men det vet du nog) 28 år(29 i nov) Bor i Varberg i Sverige. Har en dotter och ett barn på väg



kram

10 Hannah:

skriven

Tjej vid namn Hannah, 17 år läser till undersköterska för att sedan läsa till ssk. för att bli barnmorska, som bor i södra Sverige så centralt i Skåne som man kan komma. Jag driver egen hemsida/blogg - designar wordpress sidor och bloggar, pojkvän nyss köpt hus här i byn som vi håller på att renovera för fullt!



Kram!

11 Emma:

skriven

Jag har fastnat för din blogg. Vill så gärna till bl.a. Florida. Emma, 25 år, Karlstad. Bloggar om tatueringar, rockabilly och allt där emellan. :)

Kommentera här: