Dagens inköp

Idag var jag ute och handla julpynt och hittade den blomkruka on sale!!

Att hitta snygga stora blomkrukor är inte helt lätt och det blir inte lättare när man är så petig som jag kan vara ibland.

Blev så nöjd när jag kom till kassan och istället för $89,99 fick jag den för $19,99.


När jag gick till min bil med gubben från affären som var kind enough  att hjälpa mig bära den (är väldigt tung) fick jag inte plats med den i bilen, så pinsamt.

Så John fick hämta den efter jobbet.

Vet inte riktig vart jag ska ha den eller vad jag ska i den :-)...

Några förslag?? vad tycker du mamma??

 







1 Jennie:

skriven

Hej fina tjej!! Vad himla glad jag blev att komma in på bloggen och hitta ett meddelande från dig!! Det är sådär idag, min pappa somnade in i natt efter en tids strid mot cancer. Jag har nog inte greppat än att han är borta nu. Stor kram Jennie. PS: Krukan är ju ursnygg. Vad sägs om ett julblomsterarrangemang?

2 Marran:

skriven

Vilket kap du gjorde! Du kanske har ett litet bord du kan ställa den på bredvid soffan?

3 Gilla:

skriven

Det var verkligen en fin urna. Sätt en mängd kvistar i den så de kan slå ut. Äsch så dum jag är! Ni har väl inge outslaget hos er. Man man kan ju ha en mängd blommor i den. Det skulle bli flott.



Sv: Ja, den snön fanns bara kvar i 10 minuter, sen var allt borta igen. Här nere i Skåne ligger inte snön för länge utan bara tinar bort. Det är inte nåt vidare roligt. Det var därför jag slängde mej upp från matbordet och tog ett foto, så vi skulle komma ihåg hur ett rejält snöfall ser ut.



Kram/Gilla

4 Katarina:

skriven

Fin!

Ja, om jag kunde flytta till Florida haha :)

5 juliette:

skriven

sv: hej alt väl med diig??



joo eller hur så vackertt!!! jag grät fan också hahah;) men asså det är äkta kärlek det.

6 mayumayu:

skriven

Det är alltid roligt att hitta en fin saker på rea:)

Kommentera här: