1 Jonathan Bass:

skriven

Hello alskling, r u injoying your stay. Alskardig puss puss!

2 angelica:

skriven

sv ja jag mår skitbra! :) du då?

3 Jazzmine:

skriven

Snygga :)

4 Jazzmine:

skriven

sv: Det är bra lite trött bara sj? :) Åh tack! Kram

5 sally:

skriven

de är sjukt snygga åå önskar att jag kunde hopa in i din väska och följa med lol a the game är så himmla bra

6 filippa:

skriven

Bra blogg :)



Den sista :)

7 anna:

skriven

riktigt najs:) vill oxå ha. jag gillade den som Pink och Mary Kate Olsen hade...skit fina

8 filippa:

skriven

Sv: Tack så mycket :) Hur har din dag varit ?

9 KNORKAN - Tävling:

skriven

Snyggt! :)

10 Nicole:

skriven

Kim hade en snygg outfit på bilden! :)

Och tack, ja filmen var jätte bra..lite sorglig bara.

11 Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid v 38 ♥:

skriven

Åh, de är så fina! Jag skulle vilja ha en svart/vit eller vit/svart... Vad kostar de i USA? Visst var det där du bodde?

12 Katarina:

skriven

Fint! Lyckliga du som kan shoppa i USA haha!



Tack snälla för din fina kommentar ang bilderna. Jag blir rörd ;)

13 Marcus Å:

skriven

Jo, tack. Min helg var väldigt lyckad också.. Händer i veckan då?

kram

14 angelica:

skriven

sv det blir en massa pojkvänsmys, vänner, lite plugg osv :) själv då?

15 angelica:

skriven

sv det blir en massa pojkvänsmys, vänner, lite plugg osv :) själv då?

16 Lisa:

skriven

Sv: Tack! Detsamma :)

17 linda:

skriven

Riktigt snygga. Har snöat in lite på sjalmodet så jag tyckte alla var läckra. Scarf funkar bra till rätt klädsel.

18 laurie:

skriven

hej kul att du hitatt hit! :) ja shabby-chic är så vackert, blir alltid glad när jag ser blommiga mönster! :)

19 Linn Nylund:

skriven

Vad spännande din blogg verkar! kommer verkligen att läsa din blogg igen! (: Ha en spännande helg :)

Kommentera här: