In so much pain :(

Hej Allihopa!
Är ledsen att jag inte har hunnit blogga dem senaste dagarna!!
Mycket har hänt, just nu mår jag inte så bra.
Låter bilderna förklara.

Tidig tisadg morgon, utan smink! 
På väg till sjukhuset :( 


Har så ont, min mage är alldeles uppsvälld.




Hoppas att ni har det bra
Kram

1 Malin:

skriven

Nämen gumman.. vad är det som har hänt??!..

2 Jennie:

skriven

OJ! Krya på dig!!!

3 Hanna:

skriven

Hoppas du mar battre snart! Kram

4 H E N N Y S.SE:

skriven

Krya på dig ♥

5 anna:

skriven

Nämen oj, vad e det som har hänt. massa styrke och krya på dig kramar

6 Katarina:

skriven

MEN FY!!! Ser inte alls skönt ut. Oavsett anledning så är titthål inte heller kul. Man får ont efter det med (jag har gjort det själv)



Styrke-krya-på-dig-kramar!

7 sally:

skriven

men oj vad har hänt hopas att du mår bättre

8 AsterinA:

skriven

Hoppas du är ok, och att du mår bättre snart ! Krya på dig ! Kram :)

9 Yohanna:

skriven

Oj men shit, vad har de gjort och vad hittade dem då?? :(

10 lady:

skriven

Åh ! jag hoppas de kommer att fixa sig, och att du kommer att må mycket bättre!



Ta hand om dig!

11 Linda:

skriven

Nä men stackare. Vad har hänt? Hoppas du inte har allt för ont. Sänder dig en krya på dig kram och hoppas du snart blir bättre. /Linda

12 orvokki:

skriven

Hopps du mår bättre idag. Krya på dig!

13 Hanna - mamma till ღNeoღ:

skriven

vad är det för OP du gjort?

kram H

Kommentera här: