Dagens inköp

Dagens inköp:



Det blev denna ralph lauren polo shirt för min älskling.

1 i min lilla lilla värld:

skriven

Hej svejs..



Allt bra? Tänkte höra om du vet någon barnaffär i Florida som säljer Bugaboo Donkey? Vi ska antagligen dit i februari och skulle vilja ha beställt en till dess =)

2 anna:

skriven

re: sorry att jag glömde dig:P du får hänga med nästa gång;)

3 Linda:

skriven

snygg tröja!



vi bor på hertsön.

4 Josefine ♥ RockNroll:

skriven

Folk är så, SVERIGE är så. Menmen..



Hah komiskt, var faktiskt och kikade på samma tröjja förra veckan till min sambo men i Lila :)

5 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

skriven

Åh vad snygg! Älskar Ralph Lauren! Vad kostade den i Usa??



Vad kul att du åkte som au pair, det hade jag tänkt att göra! Men då träffade jag min kille i Sverie och tog tillbaka ansökningarna. ;)

6 Pernilla:

skriven

Tack så mycket :)

7 felicia - livet utan min mamma.:

skriven

sv: jag lovar, de är asgott! :D

8 Victoria:

skriven

Sv: Ja, det är väldigt gott! :D

9 Jane:

skriven

Vad fin han ska bli i tröjan UNDERBAR färg.

Sv: Det är väldigt tungt just nu! Min bror är död.

Kramar i massor du fina / Jane

10 Ida's Lippstick:

skriven

Så snygg älskar polo!

Hoppas juli har varit en riktigt bra månad!

/ Kram Ida

11 Pernilla:

skriven

Hej tjejen!



Hoppas det är bra med dig. Jag har inte varit inne här och läst på länge då jag jobbat, haft problem med smärtorna och annat som hänt. Hur går det för dig med smärtorna och hormonerna?



Hoppas du har en härlig sommar och att du får vara smärtfri!



Kram endo-syster Pernilla

Kommentera här: