Saknar min Enzo!!

Min lilla Enzo är i Luleå Just nu och  hälsa på familjen, önskar att jag var där..

Enzo är min kusins/sister’s son som bor i Paris.





Bilderna är tagna i Paris,



Tiden går så snabbt, det är redan 2 år sen sist jag såg min lilla gubben!!



Min familj är väldigt utspridd, några är i Sverige, Portugal, Frankrike, England, Angola osv. Vilket gör att det blir väldigt svårt för oss att träffas samtidigt.

När jag bodde i Luleå var det lite enklare (närmare och billigare), vi alla åkte när till Portugal varje år och spenderade somrarna oss mormor och morfar.

Cant wait to see him again!!!
i love you ma chérie

1 Carla Vieira:

skriven

as fotos estao bonitas beijos mamma....

2 Elina:

skriven

Sv: ja visst var dem vackra! :)



Jag ska åka till USA som Au Pair i Augusti, alla skämtar om att jag kommer hitta mig en karl och aldrig komma hem igen, haha! På tal om att jag såg det hände så för dig, vad roligt, grattis! :)

Skulle inte vara mig emot, haha, älskar USA

3 Linda:

skriven

Det är tungt ibland att ha familjen eller delar av familjen nån annanstans än där man befinner sig själv.



Det är underbart när man väl träffas igen. Finns alltid nåt roligt att se fram emot.

4 anna:

skriven

kan tänka mig att det är både spännnade och jobbigt att ha sin familj utspridd. min syster bor i England å vi ses väldigt sällan

5 Kristiina- mamma till Lovisa:

skriven

Oj vad utspridda ni är... Hälften av min familj bor i Finland och hälften här. Men jag har en väldigt liten släkt. Massa kramar

6 Linda:

skriven

Oh vilken sötnos! Allt bra med dig?

7 Nina:

skriven

Jag förstår att du saknar alla, det skulle jag också göra. Det är väl därför jag är så tråkig som bor kvar i Luleå hihi =)

Men vilket härligt liv du måste ha i Florida =)

Ha det bra!

Kommentera här: