Cheesecake





OMG,

Som ni kanske redan har försåt, älskar jag mat.

Den bästa chessecake hittar du i New York men igår gick vi (Rady and I) ut och fika i downtown Naples och hade den bästa cheesecake ever!! självklart fick vi dela på den... måste tänka på figuren lol...

1 Katarina:

skriven

Blir väldigt sugen på att åka till New York nu. Eller USA bara. Var som!

Snäll du är! Återkommer om vi har frågor. Just nu är det "bara" pengarna som måste lösas haha....

2 Johanna - MyShoebox.se - Mamma till Charlie:

skriven

Nej, jag är från Skellefteå, men har varit i Luleå några gånger :)

Hur så?

3 Tigerhonan - Gravid ♥:

skriven

Tack så mycket :)



Åh, det där såg gott ut :D

4 sara:

skriven

svar: åh, tack snälla du! :)

5 ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet:

skriven

ja men precis det jag menar.. :/ och eftersom det är kroniskt så kommer jag aldrig bli frisk så usa kan jag glömma :( tack iaf!

6 yasmine modell mamma och fru:

skriven

ja det är mums

är allt bra med dig idag? kraam

7 anna:

skriven

ser riktigt najs ut. så fina finns ju inte i sverige. gör en själv ibland men det blir nog inte detsamma

8 已知 Mohammedi Al-debis™:

skriven

sv: Tackk guulllet<3

forsätt o läs min blogg, o följ den via bloglovin

eller via facebook, facebook sidan:

http://facebook.com/mohammedipage



Tack o ha en bra dag, din blogg är också bra!

9 Kristiina - mamma till Lovisa:

skriven

Älskar cheesecake! Men nu skall jag be min amerikanska vän att baka dubble choklat brownies ;) ha en fin helg.

10 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

mums så gott! :)



härligt liv du verkar leva, vem vill inte bo i florida! :D

11 Sally:

skriven

Åå Gud vad god den ser ut

Kommentera här: