Glad midsommar

Hej Allihopa!!!

Ville bara önska alla en Glad midsommar helg!!!

ser fram emot alla midsommar bilder som alla kommer att posta senare... självklart önskar jag att jag kunde vara där. Det hade varit så gott med lite inlagd sill och surströmming.



Enjoy your weekend!!!!

1 Katarina:

skriven

Men ååå vilken fin bild på dig!!!

Gott med sill :) Surströmming.. haha. Jag måste övertygas :D

2 anna:

skriven

det e så gott med sill, när våran släkt från USA var här en midsommar så bjöd vi dom på sill(dom som är från USA å som aldrig hade vart i Sverige)kan säga att dom uppskattade det inte jätte mkt

3 Ida's Lippstick:

skriven

Vilken vacker bild på dig! :-D

Midsommar var väldigt trevligt och den sedvanliga sillen smakade lika bra som vanligt! :-)

Hoppas allt är bra med dig och att du haft en fin helg!

/ Kramar Ida

4 i min lilla lilla värld:

skriven

Tycker lite synd om dig faktist. Sill som är så gott. Surströmming kan jag vara utan hahhaa

5 sevendaysaweek:

skriven

sv: åh tack så mycket!

6 Marcus Å:

skriven

Hur har du haft det över helgen?

7 Kristiina- mamma till Lovisa:

skriven

Oj gillar du surströmming ;) Hahah inte många som gör. Hoppas ni har det fin fint. En vän från Florida skall komma hit på fredag och vara med oss i 20 dagar. Skall bli super mysigt! Och så har hon tydligen köpt en massa kläder till vår dotter så jag är riktigt nyfiken. Finns så mycket fint i USA. Massa kramar från oss

8 Johanna - MyShoebox.se - Mamma till Charlie:

skriven

Hoppas du hade en bra midsommarhelg också, även om du inte firade :)

9 Ida:

skriven

Such a beauty!

10 AsterinA:

skriven

Hey :) Vad längesen det var ! Kul att du är skriver igen. Fin bild !! Kram :)

11 sally:

skriven

snygging

12 Jennie:

skriven

WOW- du är ursnygg i håret!! Längtar tills mitt vuxit ut!! drar och drar i det

13 Fanny:

skriven

Vackert hår!

14 Smsa Låna:

skriven

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

Kommentera här: