Rainy Day

Vaknade av att det regnade så otroligt mycket.

Vet inte riktig vad jag ska hitta på idag, ska börja med att åka och lämna tillbax alla filmer och handla lite mat.

Blir så trött när det är så mörkt ute, vet inte vart solen har tagit vägen?!

 

Igår kunde jag inte sluta skratta, kom på john när han satt framför datorn och försökte läsa en ut av mina kommentarer på Svenska, och han var så stolt... Var bara tvungen att spela in det,men vet inte riktig hur jag ska dela det med er. Några förslag?

 

Min Frukost
Varsin jordgubb homemade protein shake :)



Nu är det dags att ta en dusch och börja dagen...
Hoppas att ni får en super bra tisdag!!!

 

Kommer inom kort att Låta ut en Mac ögonbryns penna .... håll utsikt.

 



1 Åsa:

skriven

Registrera dig på videofy, där kan du ladda upp filmer och sen tjänar du en liten peng för varje visning också ;)

Kommentera här: