April fools day !!!!!

Hej Allihopa!

 

Idag är April fools day, hoppas att inte ni blir lurad idag, som jag blev i morse.
Bestämde mig för att vakna tidig idag och gå genom min facebook, hittade “underbara nyheter“ från min älskade kusin som väntar tvillingar, blev så glad hoppade och skrek of happyness.   jag hade blivit lurad... 

Jag vett att jag har inte bloggat på länge, och ena dagen känns det som att jag vill  slutta bloga för gott. Men jag kommer INTE att sluta blogga.

 

Mycket positiv och negativ har hänt under tiden som jag har varit borta från bloggvärlden. Som jag får dela med er little by little.

Tänkte att jag skulle dela med er lite bilder på våran utflykt från våran 3 year anniversary.

Vi åkte till Harbor Beach i Fort Lauderdale. 


Utanför hotellet



På våran balkong <3





Vi bestämde oss för att gå när och äta middag, bilden är tagen utanför restaurangen.



Våran view på morgon från balkongen :)



View 2



Och självklart fick vi spendera resten av dagen vid poolen  :)




1 anna:

skriven

å vilka vackra bilder. hoppas att allt är bra med dig. saknar dina inlägg men ibland orkar man inte blogga. ha det gott. kramar

2 Emma:

skriven

Love it. Skulle dock vilja ha en turkos i naturlig storlek. :)

3 Yohanna:

skriven

Wow, nice!! Å vad snygga ni är ihop!

4 Amira:

skriven

Så du e tillbaka ;)

Frågan e hur länge?? hahahaha



Xoxo

5 Katarina:

skriven

Härligt med lite sol... Dröjer väl lite till innan vi kan bada här hemma.

Åh, tack för dina rara ord!

6 16 ÅR & FÖRLOVAD ♥:

skriven

Vilka härliga bilder, och så fina du och din man är tillsammans !



SV; Ja, visst är det ? :D

7 Michelle:

skriven

Åh vad härligt det ser ut !!

8 Malin Aurora:

skriven

Åh så härliga bilder!

Kommentera här: