Fyra Genertaioner




Fyra generationer, mommor, mamma, min bror och brors dotter.
Hon är så söt i farmors glassögon :)
I love you with all my heart ♥

Obs: Snart kör jag igång en ny tävling... keep your eyes open ;)



1 Tess:

skriven

Tack! Hoppas du också fick en mysig lördagskväll =).

2 Jenlen:

skriven

så fin bild, mysigt med sånt kort med flera generationer. Gör du denna söndag då? Kram

3 Lotta:

skriven

Sv: Jag har sommarjobbat i en kiosk hela sommaren men detta är min sista dag nu :)

4 carina:

skriven

Fin bild :)

Ha en fin Söndag!

Kramen♥

5 ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet:

skriven

Ha en fin dag :) kram

6 Linnea :>:

skriven

så fin bild! ^^

7 boboolicious!:

skriven

Wooow va fint kort ;)

Synd att inte renato e tjej då hade du haft 4generationer kvinnor typ :P

vi gjorde ett sånt kort när aisha var liten me mommo o mamma, 4 generationer av kvinnor som vi skulle skicka in men de blev aldrig av.

Aisha e såååå söt på de här kortet!! <3



Puss puss!!

8 Gilla:

skriven

Så fin bilden är på de fyra tillsammans. Om det inte vore så att mina barn och barnbarn och barnbarns barn bor uppe i Stockholm, så skulle jag alltså också kunnat ta en sån bild med fyra generationer.



Jag försökte kika in på din andra blogg med adressen: teresa claudia rodrigues paim. Det går inte att komma in i själva bloggen, men den visar ju till den här. Jag tyckte att det var spännande att få läsa ytterligare en blogg från dej.



Gilla

9 Ida - Gravid & Mamma till Vilda:

skriven

Jamen det är ju så sjukt gott också :D Och så är det som så mysigt att sitta och äta kräftor.. Lite extra sällskapligt ;)

10 Barnens Hjältar:

skriven

Vilken härlig bild :-)

Ja, jag kom på det där med tidsskillnaden efteråt. Räknade åt fel håll :P

Ha en underbar söndag!!

11 A:

skriven

Hey :) Det var ett tag sen ! Kul at du bloggar igen hehe. Det är bra med mig :) Hur är det med dig ? Fint ställe ni har flyttat till !



Kram :)

12 Pernilla-alias Buba:

skriven

Fint! <3



Vi var aldrig i Naples tyvärr. Men vi åkte ändå runt en del. Var i Fort Myers, Sarasota, Everglades, Miami, Key West, Clearwater,St Augustine, Fortlauderdale och självklart ut med kusten vid Daytona osv. Finns mycket fint att se i Florida!

13 joanna- att leva med Aspergers syndrom!:

skriven

svar: tack så mycket

Kommentera här: