Lång dag part.3


Denna bilden är från Radys ceremony när hon blev förklarade amerikan, tillsammans med  175 personer från 35 olika länder, bla Sverige.



När jag hörde dem säga Sweden letade jag efter en blond person :) men den enda som reste sig up var den största black men jag någonsin har träffat, det visade sig att han var halv svensk/ Gambian från Stockholm, vacker blandning måste jag säga.

Jag kan lova er att jag/vi fick ett gott skratt,  när vi äntligen fick presentera oss för varandra.

1 Lotta:

skriven

Sv: Joo, det är precis samma här.. Skittråkigt väder =/ Och idag jobbar jag hela dagen igen , segt!

2 Nett:

skriven

Snopet kan jag tro när man förväntade sig en blond person ;)

3 Jenlen:

skriven

så trevligt med en sån cermoni! :) Tack detsamma hoppas du får en bra helg du med, antar ni har mkt bättre väder än vi, här regnat det & kallt. Kram

4 Gilla:

skriven

Har du själv blivit med i en sån ceremoni och blivit amerikansk medborgare? Det måste vara nåt speciellt med det.



Svar: Klart att din syster saknar dej och vill höra av dej vad du gör.



Gilla

5 Mikaela:

skriven

sv; Jaa det är dom verkligen :D tack detsamma!



Kram

6 Åsa:

skriven

Hahaha, ja kanske inte den typiska "svensken"...:) Kram

7 Pernilla-alias Buba:

skriven

Hej,



Vi bodde i Orlando ett år ungefär. Eller ja, mannen bodde där ett år och jag 7månader. Det var superhärligt! Vädret går ju inte direkt att klaga på. Men det var lite krångligt med visum och sånt för min del, eftersom vi inte var gifta då. Så jag var där som turist i 7 månader och kunde därför inte göra så mycket alls. Vart är det du och din man bor nu? :)

8 boboolicious!:

skriven

wooow :D

Hoppas ni hade trevligt!

ja världen e liten ;) <3

9 typjulia:

skriven

Tack så jättemycket!! kram på dig med <3

10 Ellinor:

skriven

SV: Allt är bara bra med mig, lite nedstämd bara över att hösten gjort entre och sommaren redan är över. Hoppas allt är bra med dig :)

Vilket kliv det måste varit att lämna Luleå för USA? :) Var själv på väg att åka som Au-pair för ett par år sedan men flera anledningar gjorde att jag förblev hemma - har funderat många gånger hur mitt liv skulle sett ut om jag for.

Hoppas du får en trevlig helg! kram.

11 carina:

skriven

Kul att du tittade in till mig!

Alltid så kul när man får nya besökare på bloggen :)

Välkommen åter!

Kramis♥

Kommentera här: