Frågor = Svar

Postat av: livet som receptionist po teneriffa
1.var kommer du 
ifron ursprunglegen?
2.hur länge har du bott där i 
Usa
?
3.Hur gammal e du?
4.planerar du att flyta tillbaka till 
sverige
?
5.har du pojkvän,
isofall
 hur länge har ni varit tillsammans?

Svar:
Hej Juliette :) 

1.Jag är född i Angola, men flyttade till Europa (Portugal) när jag var 1 år gammal.
2.Jag flyttade till USA April 2006, då jag fick jobb som 
au-pair flicka.

3.Jag är 29 år, snart 30 
ojoj...

4. Just nu har jag inga planner på att flytta till Sverige
, ibland kommer det dem dagar man bara vill packa allt och flytta hem igen. Men vi får se kanske en dag?!

5. Nej har inte pojkvän, är gift, jag har varit gift i två år nu.

 

Johanna - 
MyShoebox.se ♥ Gravid v 37 ♥

Hur kommer det sig att du bor i USA? vart bodde du förut?

Svar:

Hej Gumman;

Jag flyttade till USA pga jobb, fick jobb som 
au-pair flicka oss en Svensk/Portugis familje då jag fick fick ta hand om 3 helt underbara flickor.

Jag bodde i Luleå innan jag flyttade till 
FL.

                               



Postat av: anna 
Var/vad är ditt smultronställe och varför?

Svar:

Hej Anna;

Ja, jag älskar att vara vid havet, långa promenader på stranden helst
 ensam, det lugnar  när mig, hjälper  mig att tänka klar vissa gånger, speciellt  när hemlängtan slår till.


                                   

Postat av: Mimmi
Är din lillasyster snäll? :)

Svar:

Hej 
Mimmi;

Ja, 
Mimmi jätte bra fråga.... Ja det är hon, är världens bästa lilla syster...

                                 

Postat av: Danila
vad är det bästa du vet ? :)

Svar:

Hej Danila

Det bästa jag vet är att få spendera tid med alla jag älskar att få Vara i ett rum med folk som älskar mig lika mycket som kan dela med sig positiv energi.



Postat av: Julclaude
vad fick dig att börja 
blogga?
kram

Svar:

Hej 
Julclaude

Min lilla syster och min brors sambo fick mig att börja 
blogga. 



Kram :)
  

1 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

vad händer i helgen då?

2 anna:

skriven

hej hej, hoppas att allt är bra med dig



kramar

3 Yohanna:

skriven

Kul.! Då är vi lika gamla ;) haha.. Eller nej, UNGA menar jag ju såklart ;) hihi.. Hoppas du har det riktigt bra!!! :)

4 sally:

skriven

Jag har varit i Los angeles för ett tag sen men vill absolut åka till florida typ miami ska försöka att åka ditt i agusti . Och vill så bo där men man kan ju inte bara packa allt och åka ditt måste fixa jobb och en massa hahah

5 LIVET PÅ TENERIFFA:

skriven

Hej hej allt bra med diig idag?

så roligt att läsa dina svar;)



nu har jag också äntligen tagit tid att svara på alla dina fråger, så gå in på bloggen för att se svaren, tack för att du tog din tid;=) trevligt kväll//Juliette

6 Felicia:

skriven

Ja, det är verkligen skönt :)



Kul att läsa svaren :)

Kommentera här: