Good Morning!!

Good Morning

 

Älskar söndagar, har just vaknat och ligger i sängen och tittar på tv med min darling!!

Vi sitter och tittar på animal planet,dem pratade om Engelska Mastiffer, vilket gjorde mig så glad och ledsen samtidigt.

Jag hade en Engelsk Mastiff som vägde 92kg när jag bodde i Luleå, han heter Frodo världens bästa.

Frodo är nästan 11 år gammal och tyvärr fick han inte  följa mig till Florida.




Frodo och söta Katrin.
saknar er så mycket 


1 Maria:

skriven

SV: tack tack

Så fin hund!

2 Louise:

skriven

sv: det var också gott ;), vilken land kommer du ifrån?

3 boboolicious!:

skriven

Åhhh lilla frodo! :)

Gud va tiden går snabbt, kommer ihåg när ni hämtade han o de kändes inte allt så länge sedan :)



P&K

4 micke:

skriven

ja nu förstår du amira hur gammal du blivit eller hur alex.

5 Katarina:

skriven

Hade också hund förut, men han fick flytta till Norrland han med. VI jobbade för mycket. Man saknar!



Söt du är, jag tar 250 kr för en ny design. Hör av dig om du är intresserad.



Kram och tack!

6 Marran:

skriven

Vilken fin hund! Förstår att du saknar honom!

SV:

Ja nu borde snön komma tycker jag! Är less på dimman nu

7 Barnens Hjältar:

skriven

Hej det var ett tag sen. Hoppas allt är bra med dig. Förstår att du saknar Frodo, han är jättefin!!

8 henny norberg:

skriven

frodoooo ♥

9 Sally:

skriven

À verkligen haha börjar blogga mer man saknar Dig ;)

10 Hannah:

skriven

Tack :)



Jisses vilken bjässe!

Du har inte tänkt på att skaffa hund nu i Florida?

Kommentera här: