UTLOTTNING



Nu är det så att jag rensat min "garderob" och jag har hittat lite saker som bara ligger och tar plats. Denna body 0-3 months var tänkt att ge bort i present men jag ångrad mig och köpte en annan sak istället. Eftersom jag inte har några barn så bestämde jag mig för att lotta ut den, det blir som en liten tävling!




VINNARE DRAS DEN 24 DECEMBER


Glöm inte att skriva eran mail!

1 ICORNR:

skriven

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2 JoHannah:

skriven

Haha shiit vilken bra body! Var har du köpt den? Jag är såå trött på att varenda människa kallar min lilla tjej för kille så jag har börjat klämma på små hårband på hennes lilla huvud trots att jag innan hon kom var såå anti sånt!

Kommentera här: