Early Halloween shopping

idag (igår för er) passade jag på att göra lite Hallowen shopping!
Dem  har  så mycket saker redan , amerikaner är älskar hallowen.



Hittade några små saker.




Visst är hon söt min lilla häxa??



och självklart nya “ handdukar“ till köket



Här kommer jag att ha min candy i år



Ser så fram emot hallowen, vi har redan börjat planera inför denna holliday. Vi blev bjudna till  halloween horror nights i Orlando.

Im så excited... om ni klickar här kommer ni till deras hemsida.
Är det någon här som har funderingar på att komma till Florida/USA under hallowen?? Om du/ni gör det, halloween horror nights is the place to be :)
Absolut min favorit holliday, inte bara det så fyller min älskade lille bror år samma dag.


1 carina:

skriven

Vilka olika saker det finns!

Men häxan var jättesöt, jag har en själv hängande här hemma :)



Vi åker till Turkiet den 7 September och blir borta en vecka.

Kramen♥

2 angelica:

skriven

Sv; tack snälla du!

3 Barnens Hjältar:

skriven

Åh vilken fin häxa! Vad häftigt med Orlando !! Jag älskar med Halloweeen, vi brukar smycka huset, oss själva och ha fest men vi är nog de enda på gatan :P



Förstår att du längtar! Jag tycker det vore häftigt att besöka USA under Halloween helt klart :-)

4 ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet:

skriven

VÄRSTA SOM FINNS :(

5 Gilla:

skriven

Vi som är lite mera vuxna firar inte Halloween i Sverige. Men affärsmännen gör allt för att det ska slå igenom. Många sådana seder ställer sej affärerna bakom, för att få sälja mer.



Första bilden var verkligen härlig med alla färgerna och din häxa var söt. En sån kan man ju ha till Påsken här.



Svar: Jo, vi är verkligen en stor familj om man räknar med alla som kommer efter oss.



Menar du att butiker stänger för gott, eller?



Gilla

6 Ida - Gravid & Mamma till Vilda:

skriven

Haha, undra hur dåligt det skulle hinna bli innan det kom fram ;D

7 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

Redan framma..? Det är ju inte klokt. Vad gör ni ens på den dagen?

8 Jenlen:

skriven

Ok va kul har dom

redan börjat :) va i USA för 3 årsen på

halloween!

9 Sasha:

skriven

Oj redan hallowen, men det är väl roligt, dock inget jag brukar fira :)

10 Nett:

skriven

Så tidigt, men det är väl som med julen i sverige, den blir bara tidigare och tidigare.

11 kurdisk muslimsk tjej <3:

skriven

haha kul :D<3

12 Emma:

skriven

Men ååhh. Jag vill dit ju. :D En barndomskompis mamma är från USA och dom hade ju världens roligaste Halloween partyn. :)

13 Li:

skriven

Så kul med Halloween, älskar amerikanska högtider!



Kram

14 anna:

skriven

oj nu förstår man att det är stort i USA om det redan finns saker att köpa till Halloween. Jag tycker det är jätte kul med halloween men dom börjar nog inte sälja sånt innan typ 2 veckor innan här

15 Elin:

skriven

Hej vart köper man dom produkterna ?

Kommentera här: