Good morning babe!!




Fick vakna tidigt idag for att hinna säga hej då till min darling !! Så jag får bjuda på denna bilden på mig i min pyjamas!!

Tycker att det  är roligt att kunna dela med er den riktiga jag,  så ser jag ut på morgonen när jag vaknar, inte med perfekt makeup eller perfekt hår.

This is the true story of my life ...




Obs: Snart kör jag igång en ny tävling... keep your eyes open ;)


1 angelica:

skriven

sv taack! :)

2 Ida:

skriven

Jag vill också kliva upp tidigt på morgonen och pussa någon hej då !!

Var till din älskade mamma igårkväll, hon är bäst!



Kram vännen!

3 Sasha:

skriven

Sv; Tack så mycket :)

Det är bara bra med mig, hur är det själv?

4 Lotta:

skriven

Sv:

5 Lotta:

skriven

Sv: Men så smal är jag inte, fast jag rör ju på mig nästan varje dag och sådär bara för att jag vill kunna äta vad jag känner för :)

6 boboolicious!:

skriven

<3 <3 <3 Ni e bara föööör söta!! <3 <3 <3



Puss puss

7 sara:

skriven

svar: tack!



vilken söt pyjamas :D

8 Sara - Only me:

skriven

sv tack :D

btw så har jag en spotify inbjudan som ska lottas ut, (utan tidsbegränsning) kolla gärna in :D

9 Katarina:

skriven

Åh jättegulligt ju ;)

10 Hanna:

skriven

Mysig bild på er!

SV: Tack det hade jag verkligen!!

11 Pernilla-alias Buba:

skriven

Det är kärlek det. Fint :)

Kommentera här: