2 min. promenad

Jag har bara 2 min promenad till gymmet, som tur har vi ett gym, tenis courts, bibliotek, pool, pooker,bilijard room etc i våran community.



Vi har en tonåring alligator  som bor granne med oss, tyvärr var han inte på humör för att bli fotograferade :)










Så skönt att alltid ha gymmet för mig själv!!!!



Så här “vacker“ är man efter 45 min. cardio (lol)



1 Amanda Rieem:

skriven

TJA!



Vill bara informera om att jag blitt eventchef hos WERUN så jag har flyttat min blogg dit!



Kika gärna in och ge feedback!

KRAM



Amanda Rieem

http://werun.nyheter24.se/rieem

2 Hanna:

skriven

Fina bilder!!

3 Katarina:

skriven

Men skämtar du... Har du en aligator till granne? (I vattnet alltså) Jag känner mig jädrigt blåst nu, men skulle verkligen inte våga vara ute då hahahaha :D Brave girl :D

4 NATALIEGOESAMERICAN:

skriven

ååh så himla fint det är i din omgivning! Jag hade gått omkring med ett leende på läpparna hela dagarna! :)

sv: neej, jag vet verkligen ingenting.. haha och nu när det är helg är det extra jobbigt. och ja, jag åker antingen nu i augusti eller i början av september. Och det där om skolan, så skolorna börjar ju olika i staterna så vi får helt enkelt se! :) hihi fingers crossed! (oj vad långt det blev)

5 H E N N Y:

skriven

FJORTIS!!!

6 Zandra:

skriven

sv: Det samma :D

7 filippa:

skriven

sv: Tack så hemskt mycket! :) Ha en bra helg du också!



Hur kommer det sig att du flyttade till Usa ? :)

8 Linnea :>:

skriven

ja kansk det :)

9 Fröken M:

skriven

Snacka om att bo i paradiset ! Trevlig helg :) kram

10 ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet:

skriven

¨åh det är så fint, blir så avundsjuk

11 anna:

skriven

fina bilder:) å du e jätte fin på gymmet:)

Kommentera här: