Hurricane Irene




Vet inte om jag kommer att kunna blogga imorgon pga hurricane Irene som kommer att passera Florida.
Sa idag kommer  jag att inte att uppdatera lika mycket, måste förbereda inför orkanen, handla mat, tanka alla bilar ta fram mina shutters (fönsterluckor ?) osv.



Är lite små nervös,fört den har redan blivit category 4. Crossing my fingers att inget hemsk kommer att hända.
Kram på er.

1 Emma:

skriven

Jag håller tummarna!!!

2 Katarina:

skriven

Åh jag hatar detta!! Ännu en anledning till att känna sig stressad över sonen. Antar att ni vant er.

Hoppas allt går bra!

Kram

3 Helena:

skriven

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej.

4 Åsa:

skriven

Nä men fy! Vasd jobbigt, just nu är jag inte avundsjuk på att du bor där....Lycka till! Kramar

5 boboolicious!:

skriven

Oj! Stackarn!!! :(

Hoppas (inshAllah) att ni inte blir drabbad!



Puss Puss!! <3

6 Pernilla-alias Buba:

skriven

Ja, jag såg bilderna från TV när den drog in över Bahamas. Fy så läskigt! Hoppas det inte blir så farligt för er och att ni klarar er från skador.

7 Suzanne:

skriven

Tycker detta är hemskt med orkanen som nu drar över på östkusten i US, Googlade på Irene Hurricane och spanade runt bland förslagen, och dök på din blogg. Först önskar jag er alla där på östkusten att ni inte blir drabbad så mycket och att ni har hälsan och allt...sen läser jag i din blogg..."min första bil i Luleå"

Herregud...har du bott i Lule..och jag bor i Kalix, närmare bestämd i Påläng. Det ser verkligen ut som att du har hamnat i Paradiset Alexandra, gud så härligt.

Äh ville bara säga hej och wishing you all the best. /Bästa hälsningar från Norrbotten och Susanne :-)

8 I JUST CAME TO SAY HELLO!:

skriven

Trevlig helg ♥

9 Moniqa:

skriven

Lycka till, hittade din blogg av en slump!

Jag kommer att följa dig för att se att allt gått bra!

10 Suzanne:

skriven

Ja nu kan man ju verkligen undra ! -vad som hänt tjejen här !. Det har ju gått ett tag sedan orkanen drog förbi...var är du....hoppas innerligt att inget allvarligt hänt dig.

Kommentera här: