I miss PARIS

Oh men, blev så sugen på att åka ditt igen, min Kusin (stora syster) och Enzo  bor dar.

Love Paris, skulle jag någonsin flytta ditt? NEJ :) men underbar city om man vill shoppa och äta god mat , let's not forget about the cheese and wine... Yummy



på bilden är det jag och min Kusin (tuxa) som tog ut mig på min 27 th birthday...



väldigt vackert



hade varit roligt att åka ditt igen, speciellt i Oktober när Louis vuitton har deras annual Rea.



1 boboolicious!:

skriven

Ja de e sjukt vackert där!! ;)

2 Maria:

skriven

Sv: jasså :-) Jo allt är bra, har en lat dag då det är mulet här upp i norr

fina bilder! skulle vilja åka till paris någon gång

3 felicia - livet utan min mamma.:

skriven

sv: jag vet! :)

det är bra med mig, har årsdag med min fästman, 6 år tillsammans nu! :) hur är det med dig?

4 Katarina:

skriven

Vill gärna åka till Paris också :)



Och tack snälla! Angående aligatorn... WOW haha :)

5 Hanna:

skriven

Aha fina bilder, jag skulle gärna åka till Paris, jag har aldrig faktist varit där, men det låter ju som att det är jätte mysigt där.

Haft en bra dag?

Kram

6 ehrelle:

skriven

SVAR: Jag var i USA i 16 dagar! :) Jo tackar, det är bra med mig, kanske håller på att bli sjuk men men.. Hur är det med dig? :)

7 Pernilla-alias Buba:

skriven

Åh, det är helt underbart i Paris. Var där för första gången i maj och hälsade på min syster som pluggade där hela våren. Mysigt!

8 Anonym:

skriven

Vilka fantastiskt härliga bilder!

Det är helt galet vad ressugen man blir :P

Å andra sidan duger Sverige rätt bra också, förutom just precis nu då regnet öser ner och himlen är grå. :)

Ha det toppen

Kommentera här: