Snabb uppdatering!!





Hejsan svejsan :)
Snabb uppdatering!!

Fick några e-mails idag från 3 läsare som undrade om hur situationen ligger till här i Florida. Först vill jag börja med att säga TACK så mycket för att ni bryr er och tänker på mig! väldigt snällt, tack...

Klockan är strax efter 20 och det är hur lugnt som helst ute, vi har lite thunder och regn.  Måste erkänna att jag är lite rädd.
Tycker väldigt synd om alla på Bahamas som går genom denna hurricane! Hoppas att dem klarar sig

Kram 




OBS; Glöm inte att vara med och tävla om CLEAR EYES!


1 Sara Jaber - Allt en Tjej kan önska sig!:

skriven

allt bra med dig ? :)<3

2 Kristiina- mamma till Lovisa:

skriven

Tack för krya på kommentaren. Vi mår lite bättre. Vad kul med hus. Vi letar ju också efter hus men borde kanske köpa i Florida för ngt lyxigare där än här ;) Läskigt med orkan och hoppas den inte passerar er. Massa kramar

3 EMMA:

skriven

Men tack! Va snäll du är. :)

4 carina:

skriven

Sv: vi bor i Örnsköldsvik!

Kramen♥

5 Jenlen:

skriven

God morgon.Usch ja så otäckt med dessa naturmakter :/ just att det ska dra sig in emot NY på lördag stod de.

Jag var i New York då & det va häftigt, de flesta gick liksom utklädda överallt, en tjej i string & bh mitt i "stan" liksom som inget fast då va detta nära Time Square liksom men dom går in på det på ett helt annat sätt än här hemma.

Ha en bra dag! Kram

6 boboolicious!:

skriven

Be careful fofinha! ;) <3 <3



Puss Puss

7 Barnens Hjältar:

skriven

Hoppas ni slipper orkanen!

Här är inlägg från tidigare Halloween vi haft :-)



http://barnenshjaltar.blogg.se/2010/october/spooky-guests-in-our-haunted-housemuahahaha.html



8 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

skriven

Visst är de snygga :)

Usch hoppas du klarar dig från orkanen. När jag var i Miami och bahamas pratades det om en orkan (tror det var erica) men det blev inte så mycket av den (inte för oss i alla fall)

kram!

9 Felicia :):

skriven

hoppas du får en fin kväll =)

10 Åsa:

skriven

Har följt det på nyheterna och tänkt på dig! Hoppas ni slipper det :)

Kram

11 Gilla:

skriven

Hoppas verkligen att ni inte blir drabbade av ovädret. Det känns skrämmande.

Svar: Vi hade verkligen en härlig promenad. Kul att du tyckte om mina bilder.



Nu frstod jag vad du menade med att allt stänger. Ja, nån Post finns inte längre bara brevutdelning. Brev och paket får vi skicka och hämta i vår närbutik. Det är så mycket mer som har fått stänga.



Nu har jag också lagt in om att tävla hos dej. Hoppas på vinsten.



Kram/Gilla

12 Marran:

skriven

Läskigt med ovädret, hoppas det går över snart och att du och din familj klarar undan!



SV:

Vad roligt att du gillar stan.Har du studerat eller semestrat här?

13 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

skriven

Läskigt med ovädret!



sv: Ingen fara! =)

Ja det var lite synd, det var ju jag själv som var tvungen att ta tillbaka min au-pairansökan eftersom jag inte kunde åka. :(

14 Katarina:

skriven

Skönt att du uppdaterar oss :)



Kramar!

Kommentera här: