Sunset



Igår (Lördag ) bestämde vi oss för att doppa oss i poolen and watch the sunset, det var så mysigt och romantisk, det var bara jag och min älskling i vattnet!!
















Nu är måste jag var lite social, vi har några vänner över, vi har filmkväll idag!
Hoppas att ni får en super bra start på veckan, jag vet att många börjar skolan idag i Sverige och här i USA, Lycka till!!

Obs: Snart kör jag igång en ny tävling... keep your eyes open ;)




1 filippa:

skriven

SV: Tack, ha en bra dag själv! :)

2 Marcus Å:

skriven

Jo, tack min helg har också varit riktigt bra! Sköna bilder också...



Händer idag?

Kram

3 ..:Sarah:..:

skriven

klicka på länken ;)

4 Barnens Hjältar:

skriven

Tusen tack, jag skall hälsa och gratta. Vad härligt det ser ut med ett dopp i poolen. Det är väl mitt i natten hos dig nu men ha en fin dag när du vaknar!

5 Jenlen:

skriven

Så fina bilder så mysigt! Åh va roligt med tävling ser ja fram emot.ha nu en bra dag.kram

6 Nett:

skriven

Härligt med ett kvällsdopp så där mys

7 Zandra:

skriven

sv: Thanks, you to :)

De får du också ha :D

8 Gilla:

skriven

Åh, så skönt det ser ut med ett dopp vid solnedgången. Det kan inte jag vara med om, för vi bor i en hyreslägenhet och när vi är på semester får man för det mesta inte bada i poolen så sent.



Svar: Så du gillar surströmming. Det var ju nästan nytt för oss, för det var så längesen vi åt det. Nu blev det i en perfekt miljö och det smakade ju jättegott.



Så det var din systers blogg? Men det gick inte att klicka sej vidare inom den, så jag kunde se vad hon skriver. Det var bara hennes startsida och där stod inte bloggens namn.



Jag har tre barn sju barnbarn och två barnbarns barn och ett till på gång. Så har min sambo två barn, sju barnbarn och sju barnbarns barn.

Det du, när du kommit dit!



Gilla

9 carina:

skriven

Vad härligt det ser ut med ett kvällsdopp :)

Snart åker vi till Turkiet och då får även jag mig ett kvällsdopp :)

Ha en fin dag!

Kramen♥

10 Ida - Gravid & Mamma till Vilda:

skriven

Men tack! Dagarna brukar faktiskt vara bättre, dom är iaf smärtfria ;)

11 Pernilla:

skriven

Nice. Har ni bubbelpool också?

Vi kommer nog inte tillbaka till Florida för att bo och leva igen tror jag. Men man vet aldrig! Möjligheten har vi nog för min man skulle kunna forska på UCF igen om han vill. Men nu är vi här i Spanien och trivs mycket bra. Men jag vill gärna tillbaka på semester!

12 ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet:

skriven

jag kommer och hälsar på dig dååå för det där såg ju inte helt fel ut ;)

13 Åsa:

skriven

Underbart! Som vanligt blir jag grymt avundsjuk på dig när jag ser dina bilder...värme palmer sol, :)

14 NATALIEGOESAMERICAN:

skriven

hihi åh vad mysigt det ser ut! :D

sv: jaa, jag planerar att göra det! men hur är det med typ att klippa sig och färga håret och så? är dte också billigare?

15 Nicole:

skriven

Tjohej!

Ja det ät bara bra :) Tar det lugnt här borta haha :) Vad fint ni har det! Mysigt med pool.

16 Linnea :>:

skriven

oh vad mysigt! :)

17 Amanda Rieem:

skriven

thanks awesome! :D

18 anna:

skriven

mys:)

Kommentera här: