UTLOTTNING - CLEAR EYES x2

UTLOTTNING - Clear eyes x2


För att vara med i utlottningen skriv  en kommentar och en bra motivering.
Det kommer  att finnas 2 vinnare i denna tävling!!


Vinnarna kommer att kontaktas via e-mail så därför är det viktigt att du u ppger en korrekt mail, annars får vi dra en annan vinnare, det skulle väl inte vara så kul om just DU vann?

Vinnarna kommer även att visas i bloggen den 1 September!


TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 31 Augusti!

 





 

  • Lindrar rodnad i ögat på grund av smärre ögonirritationer
  • För användning som ett skyddsmedel mot ytterligare irritation ellerför att lindra torrhet för ögat
  • För tillfällig lindring av brännande och irritation på grund av torrhet i ögat
  • Lugnar och återfuktar!
  • Snabbverkande
  • Ger upp till 8 timmars Lugnande Komfort

 

Good luck :)

1 Karla mamma till Wilgot:

skriven

Sv: Hej vad kul att du tittade in på min blogg:) allt är bra med mig mitt i all mammakaos :) själv då borta i värmen?



Slänger in ett tävligsbidrag på en gång :)

Denna lilla produkt skulle passa mig utmärkt då jag använder både glasögon och linser men blir lätt irriterad och känner igen den där brännande känslan usch! skulle vara skönt att slippa det så länge produkten varar, haha :D



ha en fortsatt trevlig dag/kväll

2 ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG:

skriven

Jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/march/clear-eyes-123.html

3 liselotte:

skriven

Hej! Är gärna med och tävlar, får väl hoppas att turen är på min sida, vill gärna vinna för att låta min dotter testa för hon använder linser och får emellanåt ont i ögonen. Mvh Liselotte

4 Jenny:

skriven

åh, jag skulle verkligen behöva det här på morgonen. mina ögon är så röda och trötta då. detta kommer definitivt pigga upp dem :)

5 Millah:

skriven

Jag skulle faktiskt vilja vinna detta till en vän som verkligen har problem ofta med sina ögon.

Direkt hon kommer ut i blåst så får hon ont i ögonen och dom blir alldelens röda.

Jag tror detta skulle funka kanon

Kramar

6 Sanna:

skriven

Det är bara fint med mig, lite stressad och trött så här på kvällen som alltid. Hur är det själv?



Jag skulle gärna vilja vinna den här produkten, för den skulle passa mig som handen i handsken som använder glasögon och ofta har irriterande ögon osv.



Kram Sanna

7 Double J CherryCoke:

skriven

Hey Girl. Som sminkälskade- hairhopper vill man ju alltidalltid ha en klar och vacker blick! Då jag har linser blir tyvärr ögonen ibland lättirriterade och det är ingen vacker syn :( Så jag vill verkligenverkligen få chansen på denna Bottle of Wonder!



Kram tjejen

8 Hanna - mamma till ღNeoღ:

skriven

Åhhh, va kul med en tävling! Klart jag med och tävlar! =)



Som småbarnsmamma är man ständigt trött, vilket har satt sina spår i ögonen. Röda och trötta! =( Att vintern aldrig verkar ta slut spelar säkert oxå in i tröttheten. Men i väntan på våran hade en clear eyes suttit perfekt.



Håller tummarna nu! ^^



Kram Hanna

9 Katarina:

skriven

Åh detta kan bli räddningen efter intensiv traing och testing och ständiga flygresor som det kommer bli i mars-maj.. Atar att man inte lär vara så "hot" efter torr luft och miljöombyten, jet lag mm...

Jag chansar och tävlar!

Because this "TANT" is worth it!!! (Man behöver ju inte se äldre ut än vad man är, eller hur...)

10 Freja L:

skriven

Hej!



Motivering: Jag vill inte bara ha den för att den dämpar det röda, utan för mina otroligt torra ögon som gör att jag knappt kan blinka om kvällarna (och ändå är jag bara 21!! ). Kan vara den torra luften här uppe i norrland..



//Freja

11 Mikaela:

skriven

Jag är gärna med och jag vill vinna denna till min underbara pojkvän som använder linser. Han har alltid köpt så mycket bra saker till mig, jag själv har aldrig råd att köpa något sånt. Så skulle vara kul om jag vann en till honom. :)



Kram!

12 tusse:

skriven

Jag är med! :)



http://tussexx.blogg.se/2011/march/clear-eyes-123.html

13 Mariam:

skriven

Hej, hoppas allt väl. Jag skulle gärna vilja ha denna produkt, då jag tänkt testa o se om det är något jag själv kan köpa i efterhand. Det är nämligen så att jag jämt o ständigt har röda irriterande ögon, som får folk o undra vad jag gjort. Mina ögon blir så röda ibland att det blir uppseendeväckande. Har vart i kontakt med läkare men dem har konstaterat att det inte är något farligt. Så jag skulle bli glad om jag fick hem denna så jag kan se om den botar mina röda ögon.



Men utöver de så har du en inspirerande blogg och jag önskar dig all lycka.



Må bäst



Mariam

14 Nina:

skriven

Hade velat vinna detta till min man=)

15 Petra:

skriven

Åh, detta vill jag verkligen vinna,:) jag är alltid så rödsprängd i mina ögon och folk frågar alltid varför jag har gråtit, det är väldigt jobbigt och pinsamt:/ så jag hoppas att dessa små droppar kan hjälpa mig,många kramar Petra.

16 i min lilla lilla värld:

skriven

Hallå! Jag har en 1 åring som ibland strular med sömnen. Jag BEHÖVER denna produkt. Efter 3 nätter i rad med 3-4 timmars sömn ser man ut som en avdankad sleten alkis =)

17 Linda:

skriven

Jag är med! =)

Som studerande med tre olika extrajobb plus en hund som fortfarande är valp, så skulle jag verkligen behöva denna produkt. =)

18 Sanna:

skriven

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!



Både jag och fästmannen har problem med väldigt torra ögon. Ögonen blir ofta röda och irriterade, så denna produkt tror jag passar utmärkt för oss.

Nu hoppas jag på lite tur :-)



Tack för en supermysig blogg! Så roligt att följa ditt liv!

Kram

19 E-B:

skriven

skönt för ögonen. behöver en ny. tror de fr USA bättre än våra här i Sverige.

20 Maya:

skriven

Jag skulle vilja vinna Clear eyes!



Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma och skulle vilja se lite piggare nu på morgonen när jag ska börja jobba igen snart! Vill inte se ut som ett spöke när jag sitter i kassan! :)

21 boboolicious!:

skriven

Hahhahaha får familje medlemmar oxå tävla?? ;)

Din bror behöver verkligen clear eyes så han slipper bli stoppad av polisen för han har spelat för många timmar med sitt PS ;)

Hahahahhaha



Puss puss!!! ;)

22 Johanna - johannabolmgren.se NY BLOGG! (fd. myshoebox.se):

skriven

Jag skulle vilja vinna för att sömnlösa nätter meden bebis sätter sina spår i ögonen... :)

23 kurdisk muslimsk tjej <3:

skriven

jepp allt e bra:) hur mår du?:) läs gärna koranen på denna sida<3



www.koranensbudskap.se

24 Sara Jaber - Allt en Tjej kan önska sig!:

skriven

jag är med och tävlar!!!!!



jag skulle verkligen behöva det här på morgonen och efter skolan då mina ögon är så röda,trötta och slitna efter skolan plugget. detta kommer definitivt pigga upp dem och göra mig redo för en annan dag.plus så sover jag så dåligt på kvällarna p.g.a att mina ögon kliar och då måste jag klia tillbaka och det gör det ondare... .Fast läkaren säger att jag bara är sliten efter dagen.

25 Nett:

skriven

Den där har jag hemma här, fast i engångspipar. Funkar bra det. Ha en fin Torsdag!

26 Sasha:

skriven

Jag är med :)

Både jag och min pojkvän använder den dära, men snart är den slut, buhu! Och vi kommer inte hinna till usa innan den är helt slut, så jag hoppas verkligen jag vinner så blir vi två glada :)

27 Jenlen:

skriven

Hej :) Jag vill gärna va med & tävla om denna, inte vågat testa den innan men hört en massa bra om den!

28 ' - Saveu♥ - ':

skriven

Jag vill vara med, och tycker att jag förtjänar att vinna eftersom jag har haft massa problem med mina ögon sedan jag var sjuk förra sommaren. Du kan se bild på mina ögon här (http://saveu.blogg.se/2011/march/herregud.html#comment) Tror den där skulle vara jättebra för mig!! Kram

29 Gilla:

skriven

Hej!



Jag vill gärna vara med att tävla om den här produkten. När jag vaknar på mornarna är ögonen jättetorra och känns inte bättre förrän jag har gäspat ett flertal gånger. Så har min Gube rinnande ögon till och från. Det sägs ju att ögonen rinner, för att de är torra. Så vi två skulle kunna samsas om Clear Eyes.

Mitt Email finner du i min högerkolumn.



Kram/Gilla

30 Jen:

skriven

Hej! Underbar blogg, man flyr vardagen här hemma i Sverige för en stund! Jag skulle älska att vinna dessa... Först och främst för att min egen tagit slut och att jag dessutom är student och har begränsad inkomst. Dessutom så är det många sena pluggnätter för mig och därför är Clear eyes perfekt dagen efter! Kram.

31 Hannah:

skriven

Hej! Superbra blogg :) Jag skulle bli jätteglad om jag vann Clear eyes eftersom jag använder linser och mina ögon blir ofta torra och irriterade och samtidigt väldigt röda. Jag hoppas verkligen jag vinner den här produkten för jag tror den skulle passa perfekt för mig och mina ögon! Nu hoppas man på tur :) Kram

32 vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg:

skriven

sv: tack så mkt :)



tack så mycket jag är gärna med :D

33 Kristiina- mamma till Lovisa:

skriven

Jag älskar denna produkt! Använder den ofta! Har nämligen några flaskor hemma som dock har blivit lite gamla... Men funkar ändå ;) Hihih. Vet du föresten, Starbucks skall öppna i Göteborg och Malmö. Synd bara att inte här i Stockholm... Kramar igen

Kommentera här: