VOLVO the world's greatest car :)



Min bil var på lagning igår, så jag fick låna världens bästa bil, självklart, en Volvo... det är som att komma hem.
Kommer ihåg min första bil i Luleå, Volvo 740 kombi, en riktig bil... inte som dem nya bilar som tillverkas idag som är på lagning stup i kvart  ...
Som min mustang lol...
1 Nett:

skriven

Volvo är väldigt svenskt :)

2 ..:Sarah:..:

skriven

Tack :)

jo de är fint. du själv ?

3 Kesia Emilie i Florida:

skriven

bra! går jo på high school og det er litt vanskelig... har ikke fått noen venner enda, haha. du da?

4 Sara - Only me:

skriven

sv haha de är iphone skal :)

5 Gilla:

skriven

Ja, det är ju skönt att Volvo har klarat sej bättre än SAAB i alla fall.



Gilla

6 boboolicious!:

skriven

Hahahahah du borde komma hit o köra me min papis bil som har en volvo som han fixar hela tiden för de e typ alltid nått me den :P

7 Pernilla:

skriven

Hehe, vi köpte såklart en bil när vi flyttade till Florida och det blev skrattretande nog en Volvo. Trots att vi kollade på massa bilar av andra märken, så var det ändå den som vi fick till bäst pris :)

Kommentera här: