Aniversary present



Its here!!




Johns aniversary present kom igår, beställde den i fredags. Jag hoppas att han kommer gilla den!

Svårt att förstå att vi har snart varit gifta i snart 3 underbara år , det känns som att vi gifte oss igår. Tiden går så fort.

1 Kristiina - mamma till Lovisa:

skriven

Grattis till er kommande bröllopsdag :)

2 Amira:

skriven

Nice :)

När ska du köpa din??? <3



Blesss!

3 Katarina:

skriven

WOW!! Älskar min :)

Och grattis såklart

4 Pernilla:

skriven

Hej!



Mår skit just nu med allt som händer, men det är väl bara att vänta ut eländet som vanligt :)



Hur går det för dig? Har du börjat på nån behandling än?



Vill du inte skriva såna här saker i bloggen, så maila mig gärna!!!



Kram

5 NATALIEGOESAMERICAN:

skriven

grattis på årsdagen :D

sv: jag var bara där på en kort semester, men det var helt underbart! mitt high school år har än så länge varit helt fantastiskt :)) Hoppas du har det bra!

Kommentera här: