Äntligen klar med min städning.



Äntligen klar med min städning, tyckte att det var dags att plocka undan all smink som jag ofta “glömmer“ på handfatet. 

Dags att göra mig klar för dagen, måste till posten och skicka iväg alla julkort.

1 Gilla:

skriven

Så rent och fint du har. Jag har också ofta kvarglömt smink på handfatet, men faktiskt inte just nu.



Sv: Jag har också bloggtorka ibland. Men att blogga har blivit en avkoppling för mej och det är svårt att låta bli. Det är ju så kul att få läsa kommentarerna också.



Kram/Gilla

2 Jane:

skriven

Vad kul att höra ifrån dig vännen.

Jag har oxå en massa grejer på handfatet hela tiden.

Och så har jag ju två tonårsdöttrara så det blir en del saker i badrummet.

Kramar i massor finaste du / Jane

3 Åsa-Mamma...På gott & ont:

skriven

Precis sån ljusstake har jag letat efter till vårat badrum! :)

Kram på dig

Kommentera här: