getting dinner ready

idag serverade jag  pasta med räkor i parmesan curry sås. Jätte enkelt det tar ca 20min.



Jag använde röd lök, färsk parsley ,vitlök, peppar och salt.



Älskar denna tool kan någon tala om för mig vad den heter...




Till min sås använde jag grädde, curry och parmesan ost and done :-)




Voilà, dinner is served.



Have a good night!!
Nu ska jag sova.
kram
1 Emma:

skriven

Tack. :) Tavlan va det mest Marcus som gjorde. :)

Va gött det där såg ut då! Nu blev jag hungrig. :p

2 sally:

skriven

Tack så mycket snygging .Gud vad gott skicka hitt lite till sverige =)

3 Marran:

skriven

Ser jättegott ut! Det måste jag pröva någongång!

4 Mela:

skriven

Tack så jättemycket :) Vi längtar verkligen! Vd god maten ser ut, jag som är så hungrig haha ;)

5 Amira:

skriven

Sv: jag jag bloggade från mobilen :)

gick ganska bra men lite krångligt men men <3

Ser gott ut :P



Bless!! <3

6 Helen:

skriven

Tack för krya på hälsningen! Gud så gott det verkar, ska verkligen testa det!



Vi har det lika dant här hemma i badrummet, så städar man och det ser riktigt stylat ut, men efter några dagar är röran tillbaka!



Fina bilder på er två och på dotter!



Kramkram

Kommentera här: