Ingen Julkänsla


Nu kan jag äntligen börja bli klar med all julpynt här hemma.

Ray och jag bestämde oss för att inhandla det sista inför jul.

Min julgran är framme och half done, allt annat smått är framme och nu återstår julbelysning utanför huset som då kommer att lämna över till John :)

Ska inte göra mycket i år, eftersom vi kommer inte att vara hemma under julen.

 



Ray passade på att ge tomten en puss :)

så söt lol...



Tyvärr har jag ingen julkänsla yet, kanske för att vi har ingen snö ute :(

Kommer ihåg när jag brukade ta med min lilla syster till “stan“  i Luleå för att träffa tomten och då hade vi mellan -20 och -25 grader kalt ute och massor med snö. Jag saknar det så mycket.

Istället har jag plus grader, palm-träd och springer på stranden eller till poolen mitten i december månad.

Någon som vill byta??




1 Emma:

skriven

Vi har ingen snö här i Karlstad heller men jag byter GÄRNA med dig. :D

2 anna:

skriven

nä jag vill nog inte byta, det är så mysigt med snö till jul. har heller inga julkänslor. tror att det beror på att vi blev föräldrar nu och allt annat hamnade åt sidan. kram

3 Malin:

skriven

Åh vad roligt att se en kommentar från dig! Det var länge sedan :) Är allt bra? Kram!

Kommentera här: