Thanksgiven weekend

Hej!!

En månad har gått och jag fortsätter att vara lat, jag vill blogga och jag älskar att blogga men när jag sätter mig framför datorn så blir det inte av.

Jag skypade med mamma, Ida och min lilla sister i morse, och vi kunde absolut inte sluta prata om mat. Jag är så sugen på svensk falukorv, speciellt korvstroganoff!

Här har ni några bilder på våran Thanksgiven weekend (förra veckan).

Tyvärr hade jag inte min kamera hemma denna helgen så alla bilder är tagna med mobilen.






Här kan ni se hälften av mitt bord! Lagade mat i två dagar... Vi bjöd hem 15 goda vänner till oss.

Our 20 lbs / 9.1 kg turkey




Världens bästa Olivia... Hon är snart 11 månader och har redan börjat gå.



Rady och Olivia....
Så glad att Rady hjälpte mig att laga all mat... Love you babe :-)



Hoppas att ni får en underbar dag!
Kram

1 Gilla:

skriven

Det var ett bra tag sen jag var i kontakt med dej. Hur mås det? Hoppas att du har det bra. Vilken fin fest ni ordnade. Inte dåligt alls.

Att få bloggtorka är inget konstigt alls. Livet består ju av annat också.



Gilla

2 Sandra:

skriven

Haha jadu.. jag tycker inte alls att det är trevligt. Vill bo i ett varmt och fint land. Tror jag föddes i fel världsdel om jag ska vara ärlig! Men du kanske längtar om du ser snö så sällan? :p

3 Katarina:

skriven

Fint och fin du är!

4 Amira:

skriven

Nice att du bloggar!! <3

Har som sagt saknat dig sis! :)



Bless!!!

Kommentera här: