Beyonce's new hair do

Beyonce's new hair do

Själv tycker jag:
Hennes nya blonda lockar är inte min favorit look oss henne! Föredrar hennes gamla hårfärg.
vad tycker ni?





älskar hennes turkosa Christian Louboutin klackar.

1 Maria:

skriven

ovanligt blont för att vara hon :)

2 FIONA - ja, som hon i shrek:

skriven

detsamma :D

3 Malin:

skriven

Haller med dig om harfargen! Jag sjalv ar mörk igentligen och saknar det ibland, men gubben tyckerom mitt blonda, kanske för att manga hariran inte ar blond :p

Okej, hur lange var du i Sve da? :) Jag var hemma 4 veckor under jul/nyar, sedan blir det en svang till sommaren ocksa, och sen tillbaka i vinter igen, och da följer gubben med :)

4 Emelie:

skriven

Gamla vanliga tycker jag!!

5 Hanna Skattberg:

skriven

hej hur mår du?:D

6 afroego:

skriven

jag tycker faktiskt att det funkar :) kram!

Kommentera här: