Retro-Modern

Mode

Denna trend
, inspireras av "retro-modern" ser helt chic. Fästet når ovanför ögonbrynen och sträcker i hörn och härmar formen på ögonen på en katt ...




pollcode.com free polls
Vad tycker ni om dessa Shades?
Yes, I love them! No, not my style ...
1 Maria:

skriven

riktigt konstiga brillor :p

2 Alexandra:

skriven

snyggt :)

3 Virginia:

skriven

Fett schnygga! :D

Händer ikväll då?

4 Moa ♥ - I väntan på liten:

skriven

Svar: Ja calvin klein är super god :)

5 Malin:

skriven

Hej! Alltsa jag bor inte i Florida, jag bor i Turkiet, turistorten Alanya :)

Reser du ofta hem till Sve?

Tack :)

6 EMMI - modeblogg:

skriven

- tack ska du ha!

kramar

7 Lotta:

skriven

Sv: Okej, men det låter faktiskt rätt skönt :) Ikväll ska jag på relaxen med min syster och hennes kille och mer än så har jag inte planerat för denna helg :) Själv då? :)

8 Där solen alltid skiner- följ mitt liv som receptionist po Teneriffa:

skriven

sv:tack so mkt;=)

allt bra med diig??

9 B Y J E N N I E ★:

skriven

fin blogg du har ! :)

10 anna:

skriven

re: Tack vad snäll du är, jag försöker vara en så bra mamma som möjligt.

hon har inte så ont längre, hon har varit ute och ridit idag

11 Dixi Wonderland:

skriven

Svar: jaa dom är helt fantastiska :D

12 ewelina:

skriven

justnu har jag frågestund på min blogg, gå gärna in och fråga någonting om du känner för det! :D

kram <3

Kommentera här: