E-mails

Nu kan jag äntligen blogga igen!!!!

Hoppas att ni har haft en underbar weekend?!
Fick några e-mails under helgen angående min green card!

 

Ja jag är legal i USA har varit det hela tiden, fick mitt green card för två sen och den är giltig i två år, efter det måste man ansöka om ett permanent green card.

 

För er som funderar på att flytta hit,gör research, här är några hemsidor som har hjälpt oss väldigt mycket:

www.visajourney.com 
www.uscis.gov
www.cic.gc.ca

Var väldigt försiktiga med alla advokater som ni kommer att anställa för all pappersjobb, så att inte ni råkar illa ut som vi gjorde.


Good luck!

Om ni har fler frågor let me know alltid roligt med e-mails!

 

1 angelica:

skriven

sv taack! :)

2 Jane:

skriven

Kramar i massor / Jane

3 anna:

skriven

hoppas det e bra med dig. kramar

4 Katarina:

skriven

ÅÅÅH vad vacker bild från bröllopet!



Grattis :D

5 Sara - En blogg om mitt liv som tonåring i Cali, USA:

skriven

Underbart att allting är fixat, jag kan tänka mig att det måste ha varit en lång och jobbig process, USA är ju inte precis det mest lättsamma landet...

Själv är jag här på min pappas arbetsvisum vilket funkar utmärkt! Jag hoppas att du klarar dig problemfritt nu ett lååångt tag framår!



kram! :)

6 Hanna:

skriven

Hej! Du kan val skriva om er process och hur det gar etc. ar du snall? Vi ska soka om removal of conditions nasta ar, och det hjalper alltid att hora om andras erfarenhet. Kram

7 Kim Nylund:

skriven

Goddag! vad intressant dina poster verkar vara. lär med all säkerhet läsa dina poster igen. (: Ha en trevlig vardag ;)

Kommentera här: