1 Year!!!

hej

Hoppas att ni har haft en underbar weekend!!

Själv har jag/vi haft det underbart,( tyvärr har jag inga bilder) söndag spenderade vi dagen oss Amy and Luiz med jätte god mat and tones of fun:)

WOW kan inte förstå att jag har haft min blogg i 1 år, tiden går så snabbt.

Så underbart att titta tillbaka på hur min lilla“värld“ såg ut för exakt 1 år sen. Well mycket har förändrats... 
Så skönt att inte behöva läsa alla dumma kommentarer  eller e-mails som jag fick i början ;)


Måndag
1 anna:

skriven

Grattis till bloggen:) Å vilket fint foto. kram

2 Amira:

skriven

naaaaw va fin blid på er!! <3



Ja men du borde uppdatera oftare ;)

Ja tur för dig att du sluppit dessa konstiga kommentarer, vissa blir man bara aldrig av med, trust me i know! hahahah



Miss u girl! <3

3 Anna:

skriven

sv: tack i massor bruden : )



grattis din blogg på ettårsdagen !! :D

4 juliette:

skriven

graaatiiis hihih;=) ni är så söta;=)

5 Aster:

skriven

Hey :) Det var ett tag sen. Kul att se att du bloggar igen ! Hoppas allt är bra med dig :) Kram !!

6 Linda:

skriven

Underbar bild på er!

Kommentera här: