Älskar söndagar

 

Klockan är strax efter 6 och jag ligger i min säng och bloggar från Johns iPhone.
idag har det varit en jobbig dag, tyvärr har jag börjat få så mycket smärta igen pga min endometrios.
Jag blir så trött på detta ibland, samtidigt som jag vet att det finns så många där ute som har det så mycket värre :(

Ibland undrar jag varför, många måste leva med denna hemska sjukdom?!

Hur som helst nu ska jag sluta tycka synd om mig själv...

Jag undrar om desperate housewives season finally har börjat i Sverige? Efter dagens show så har vi ett par episoder kvar här i USA,Och jag kan lova er att mycket oväntat har hänt :)

Dags att göra mig klar för min busy söndag kväll, me desperate housewife's, housewife's of Atlanta och mob wifes!!

Kram

 

 

1 Nett:

skriven

En serie som jag inte följer, men jag vet att den går just nu. Döttrarna mina däremot följer det.

2 anna:

skriven

usch, stackare. jo visst det kanske finns dom som har det värre men ibland måste man få tycka lite synd om sig själv också.

tror vi är inne på sista säsongen nu, allt är upp och ner typ. kram

3 Jenlen:

skriven

Det har börjar här också sett 2 halva avsnitt så vart dålig på art följa de.tyckte förra säsongen va så mörk så tröttnade lite på de hemskheten hela tiden men ändå spännande att se hur de ska sluta.

4 Amira:

skriven

❤Stackarn!

De e inte roligt när man har ont... :(

5 daniella:

skriven

sv: tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir :)

Kommentera här: