äntligen hemma

Nu är jag äntligen hemma från kalaset :)

Klockan är strax efter 12 på natten... so much fun!!!!!!!!!!


Åkte ditt klockan 4 på eftermiddag och festen slutade strax innan jag åkte därifrån...

The birthday girl gick till sängen klockan 6, hon var så trött lilla Mary. Hon tyckte att hon var för ung för att vaken sa hon :)


Tyvär kan jag inte dela med er mina bilder ikväll, glömde min kamera på festen :(

 

Dem bor 30 min ifrån mig vilket ger mig lite me time i bilen, då får jag chansen att  sjunga  (skrika) till min favorit låt just nu, Adele- Fire to the Rain.





Hoppas att ni får en underbar tisdag morgon, själv ska jag försaka sova.

 

 

1 anna:

skriven

å vad kul med ett sånt kalas. är man med goda vänner så går tiden så fort. kram

2 Tess:

skriven

Hejhej!

HelgensBlogg-tävling är nu igång igen! :) Kika gärna in ifall du vill delta eller bara checka in min blogg och kanske bloppisen! :)

3 Amira:

skriven

Du skulle ha lagt upp en video när DU sjöng/skrek ;)

Hade var sååå mycket roligare hihihihi

Sorry glömde ringa dig igår, så ring/texta mig när du vaknat :)



Bleeeeess!!!!

4 Jenlen:

skriven

Mm den låten är bra :) så härligt att kalaset va bra och hoppas du har en bra dag denna tisdag!

5 Nina:

skriven

Kul med lite party =)

Kommentera här: