Friday

Hej alla glada :)
Happy friday!
Så glad att det är fredag, speciellt nu när jag har börjat jobba igen. Jag jobbar deltid 3 dagar i veckan, på det visset hinner jag med allt som ska göras hemma och allt annat som måste göras under veckan!

Idag vaknade jag tidigt och åkte till min frisörska, och mitt hår blev så fint, så nöjd med mina extensions :) kunde inte få det att se bättre ut. Hon är så duktig!

Imorgon ska jag till en baby-shower och jag har inte hunnit handla hennes present ännu, förstår inte hur jag alltid väntar så länge för att göra något! Vad har ni för planer under helgen ??


Vad tycker ni?

Hoppas att ni får en underbar helg :)

1 sally:

skriven

tack så mycket snyggng a du har verkligen vackra ögon men hela du är super fin

2 anna:

skriven

vad skönt att jobba 3 dagar. vad jobbar du med?

jag är oxå alltid ute i sista stund. kram

3 afroego:

skriven

Jättefint! :D

Kommentera här: