Isayah och lille tjockis Eliyah

Hej!!

Jag är så trött vaknade så sent, jag känner mig så lat. :)

Sååå himla tröt ...

När jag vaknade loggade jag in på skype och pratade med min kära mamma och mina små barn, fick se världens bästa små pojkar som vi har i familjen.


Min lilla hjärtat Isayah och lille tjockis Eliyah. :)


Nu måste jag börja göra mig klar, ska till en birthday party! Min kompiss mamma fyller år idag, 85 år... 
Men om du frågar henne så är hon bara 35 år säger hon... så sött :) och om 2 dagar fyller min älskling, min kusin Delcio och Eliyah år.

 


Kommer att posta lite bilder sen när jag kommer hem från kalaset.
Hoppas att ni får en underbar måndag!!

Kram 

1 Tommy:

skriven

Härlig blogg!

2 Louise:

skriven

sv: Tusen tack!

3 anna:

skriven

då har du en del kalas att springa på nu, kul:)



fin du är. kram

4 jenlen:

skriven

så mysigt med kalas & låter som hon är värd att firas. Så trött idag med, dax att göra sig redo för natten snart & sova. Hoppas du haft en fin dag.Kram

5 Jossan:

skriven

Me too! Ha det fint!

6 Nett:

skriven

85 år, ja då blir det kalas. Min mormor fyllde 85 år i helgen som var. :)

Kommentera här: