Shopping

Hej
Nu kan jag äntligen blogga, min vecka har varit lite galen och det är bara tisdag kväll :)

Min dag började ganska tidig idag och igår! Min älskade brors dotter fick en iPhone i present från mig och John, hon är så glad att hon ringer tidigt på morgon för höra om hennes telefon har kommit hem till mig ( den är köpt online, kommer hem till mig först sen skickas den vidare till Luleå ).
Hon är bara för söt min lilla Aisha :)

Idag han jag med lite shopping, var och shoppa med en kompis, "behöver " nya kläder och små saker till hemmet! Här har ni några bilder som jag tog under min lilla shopping eftermiddag.

 

 

 

Älskar Mac

 

Vi är på Waterside shops i Naples

 

Älskar Williams  sonoma, vet inte om ni har den affär i Sverige?

 

 

1 Nett:

skriven

Kul med shopping :) Snart dags för en riktig shoppingdag för mig med känner jag :) Ha det gott kram

2 anna:

skriven

å hon måste ju ha blivit överlycklig:) vilket härligt väder ni verkar ha

3 Tommy:

skriven

Sv: En del av syskonen bor kvar i Jämtland, medans jag bor i Malmö! :)

4 Sasha:

skriven

Så kuligt med shopping :)

Sv; Tack så mycket :)

5 jenlen:

skriven

åh så snälla ni är förstår hon blev glad :) KRAM

6 Kristiina - mamma till Lovisa och Harry:

skriven

Tack för gratulationerna :) det är helt underbart med en till liten plutt! Älskar shopping i Florida. Så bra utbud! Hoppas du mår bra. Kram!

7 micke:

skriven

en del har det bra hehehe.hoppas få komma till er snart för lite shopping och semester.ha det bra.puss och kram micke.

8 MOAA:

skriven

otroligt fin blogg :)

9 we will never walk alone:

skriven

Oj det var inte dåligt! E n iphone? :)

10 Katarina:

skriven

Shopping over there vote verkligen inte helt fel....

sv: Det saknas pengar för sonen. Utbildningen är helt galet dyr! Så, vi får skjuta på det och han får spara lite till. Han har ju alla medical test klara så behöver bara underhålla dessa och köra på lite senare istället.

Supertrist för honom, men oroliga jag är liiiiite lättad..... :)

11 Jossan:

skriven

Sv: Det var det!

Låter som en fin dag. KRAM

12 madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

skriven

Tack så mycket!

Nu är jag hemma efter en dag i Stockholm, har mycket nu :P

13 sally:

skriven

Mac har dom bästa produkterna

Kommentera här: