Happy new Year!!

Hello allihopa!!

Vill passa på att önska alla ett gått nytt år!

Happy 2012 everyone from John and I....

 

Its tea time in our house...

Idag vaknade vi till det kallaste dagen på året :)  Det var 6 grader.... Jag vet att jag ska inte klaga, men det är faktiskt kalt, speciellt för oss som bor så nära havet... Hörde från min bror att dem har 2 plus grader i Luleå.

nästan lika kallt som i Florida.

Inatt kommer vi att ha -grader, så värmen är på i hela huset, känns så mysigt, nästan som att vara hemma i Luleå :)

Hoppas att denna året will bring tones of love,health and happiness till alla... Och förhoppningsviss så kommer jag att uppdatera lite oftare i år.

 

1 Amira:

skriven

Naaa va mysigt ;) <3

Miss u!



Natti natti!

2 anna:

skriven

oj, trodde inte det kunde bli så kallt. brukar det bli så i Florida i jan. kram

3 Katarina:

skriven

Det var kallt..... FY!

Te är för övrigt väldigt gott.

God fortsättning.

4 Marcus Å:

skriven

Åh, det är så gott med te! Hur är det med dig då? :)

Kram

5 Linda:

skriven

Oh jag älskar te. Blev bra sugen nu på att ta mig en kopp. Hoppas allt är bra med dig!

6 Michelle:

skriven

Åhhh många goda att välja mellan :D Älskar te.

Kommentera här: