Hej Allihopa!!

 
 
Jag vet att jag inte har bloggat på jätte länge... men det är nämligen så att jag har inte tid  att blogga varje dag :( 

Det är väldigt mycket som händer i mitt liv just nu som inte ger mig så mycket free tid.
 
Och till er som skickar e-mails till mig/ comenterar, om  hur jag väljer att leva mitt liv, kom ihåg att jag har aldrig tvingad dig att läsa min blogg och JAG väljer vad som är best för mig...
 

 
Var i chicago  i Maj  och firade min födelsedag, Nu är jag 31 år gammal  

Här har ni några bilder från min resa...


min view på kvällen 


My morning view 




Hi !!!!!!!
























I love my life!!!
 
Jag hoppas att ni fortsätter att ha en underbar sommar...
Kram
1 afroego:

skriven

Ditt liv verkar faktiskt himla mysigt ;)

2 anna:

skriven

å vad kul å höra ifrån dig:)

vilka underbara bilder förstår att det var en fantastisk födelsedag. kramar

3 AngelicA:

skriven

Ser helt fantastiskt ut !

4 Nathy:

skriven

Hur kommer det sig att du har hamnat ända i USA?! :-D

Kommentera här: