Baby

Something new för min dotter... 
Kommer ihåg att mamma brukade använda Johnson&Johnson baby products när vi var små... Humm dem luktar sååå got!! 
 


Älskar Pampers produkter, jag är väldigt ny när det gäller blöjor, barnkläder osv... om ni har bra tips, lämna gärna en kommentar !!! 

Tycker synd om mamma, för att jag ringer och frågar henne om allt... stackars lilla mamma :)


1 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Tack, ja visst finns det knepiga människor

2 alice vieira:

skriven

roligt

3 Katarina:

skriven

Grattis till en liten tjej där inne! Håller med om att Johnsons är härliga. Luktar baby helt enkelt. Och mamma är ju till för att fråga. Önskar att min dotter frågar om och när den dagen kommer.
Kramar!

4 anna:

skriven

Jag hade libero till tösen och nu pampers till pojken. tycker bäst om pampers

Svar: Va glad jag blir att du sager det... vi har redan borjat koppa pampers...
Hemmafru i Florida

Kommentera här: