Alltid roligt att komma hem ...

ok, jag var tvungen att dela det här med er.

Alltid roligt att komma hem till en sån här överraskning speciellt när man har haft en lång dag med jobbiga människor:)




Hade sån bråttom till badet att jag struntade i att ta fler bilder... men kan säga att det var super avkopplande.

Thanks babe!




JA, min man är väldigt romantisk, vilket betyder att detta är en utav hans vackra egenskaper <3

1 Helen:

skriven

Hej!



Alltid roligt när någon ny tittar in! Tack!



Nu är snart Valborgs afton över och härliga maj kommer om circus 10 minuter!

Gulligt av maken och av en sån omtanke kan maninte annat än bli glad!



Har ni klarat er från senaste katastrofen?

Otäckt!

Florida är underbart, är lycklig för de gånger jag varit där. Fina minnen!

Nu önskar jag dig/er en härlig kväll!

Kram

2 Jane:

skriven

Vad gulligt gjort av honom.

Kramar i massor / Jane

3 Katarina:

skriven

Gud så gulligt! Själv kom jag hem, efter en vecka i Tyskland, till ett stökigt hus och en sovande man och nästan tom kyl.... Så trevligt så. Han råkade somna då han nattade tjejen. Usch vad less man blir ibland.

Tur att mina barn är så gulliga i alla fall!

4 Dixi Wonderland:

skriven

Svar: Du är alltid så himla snäll :D tack!

5 Marcus Å:

skriven

Vad kul att höra från dig igen. Är du hemma i Sverige igen alltså+



Kram och tack detsamma!

6 angelica:

skriven

sv eller hur! desamma :)

7 Julclaude:

skriven

Tack det samma! ^^

Kram

8 Nicole:

skriven

Oh vad fint, tänk om man hade en sån karl haha :)

9 anna:

skriven

åh vad fint, snäll man du har=)

10 linda:

skriven

Somliga har det föööör bra ;) Kram

Kommentera här: