Jeansshorts och Blazers

 




Här ser ni tre kändisar med jeansshorts och  blazers. Vad tycker du om denna trend? Jag älskar Hilary 's outfit. vad tycker du??  och varför!



Vad tycker du?
Love it!! Not sure Not my style
pollcode.com free polls


1 Sara:

skriven

Florida är underbart! Hela min släkt är där ifrån! :)

2 linda:

skriven

Den trenden passar på vissa men jag skulle aldrig ha den själv. Här klipper man shortsen så korta att ficktyget hänger ute. Påminner lite om gatuflicka-stilen. Not so nice. Hoppas allt är bra med dig! Tack för dina fina kommentarer!

3 filippa:

skriven

Sv: Tack! vissa har redan börjat men jag börjar på måndag :)

4 Malla:

skriven

jag tycker det är snyggt! i alla fall om man har snygga ben :)

5 NATALIEGOESAMERICAN:

skriven

jag gillar det! uppklätt men ändå ledigt! :)

Kommentera här: