Nu får hemmafrun skärpa sig!

Är det bara jag men jag tycker att självaste hemmafrun aldrig har tid med bloggen? Uppdateringen är ju inte den bästa - ett inlägg per vecka om vi har tur!
Vad säger ni där ute om att hemmafrun aka Alex aldrig har tid med sin blogg; bra eller dåligt?
Frun har inte tid att med bloggen men tonvis med tid för naglar, hår och allt annat som är dyrt här i Sverige?
Sluta leva ett liv i lyx och komma tillbaka till det riktiga livet!
xoxo/ lillasyster
1 linda:

skriven

Självklart vill vi läsa mer om hennes liv i bloggen... ha ha ha. Kul med hus! Grattis till er! Har själv varit lite lä med bloggen. har haft semester osv. But now i´m back. Kram

2 Hemmafru i Florida:

skriven

Du ar bara for sot henny!!!

3 Mikaela:

skriven

sv; Jodå, det funkar så gott det går just nu :) hur är det själv? :)

4 REBECCA:

skriven

jodå det är bara bra med mig:) hur är det självdå?



intressant blogg, lust att följas via bloglovin? kram

5 NATALIEGOESAMERICAN:

skriven

haha klart vi vill ha fler inlägg! :D

sv: det är helt okej, hade varit bättre om jag visste vart i usa jag kommer hamna ;) vet fortfarande ingenting.. :/

6 Tess:

skriven

Sv: Va kul, va glad jag blir! =) Ja absolut, allt är bara toppen! Och med hemmafrun sj då? =)

7 Sofia:

skriven

Sv: Det är bara bra med mig! Själv då?

Vad häftigt att bo i Florida, hur trivs du där?

8 Lotta:

skriven

Sv. Jadå , det är bara bra med mig. Hur är det själv?? :) Det var ju ett tag sen :D

9 Anonym:

skriven

- jadå :)! själv med hoppas jag? kram!

10 boboolicious!:

skriven

Du ska vara super stolt över din lilla syster! <3

Hon e en sån fin lilla syster!!

Och ja blogga mer! hahahha ska jag säga :P



//Bless!! <3

11 Gilla:

skriven

Hej! tack för att du kommenterade hos mej. Det var ju jättekul att du hittade min blogg. Det är ju inte så vanligt med så långväga gäster. Hoppas att du gillade vad du såg.



Jag mår bra och det hoppas jag att du också gör. Men det framgår ju av din blogg att du inte är lessen i alla fall.



Hälsningar från gamla "Svedala"



Gilla

12 Double J Cherrycoke:

skriven

haha- det är ju viktiga saker hon gör men VI SAKNAR DIG ALEX!! Blogga :D Stor kram Jennie

13 ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet:

skriven

ja blogga mer!!

Kommentera här: