Crossing my fingers :)

Hej alla glada!!!

Just nu är jag inte så glad, ringde tjejen som  brukar göra mitt hår förlängning, hon skulle komma hem till mig idag och 3 timmar har gått och jag sitter här och väntar fortfarande på att hon ska dyka upp.

Crossing my fingers att hon kommer idag, amerikaner är inte pålitliga när gäller att passa tider. 


Vaknade tidigt och åkte och handla fresha blommor och annat. Det är så fint ute, 26 grader varmt :)

 

älskar att ha fresha blommor hemma!



XoXo

1 sofia:

skriven

Hallå där, skoj att du trilla in på min sida,,, nyfiken som ja e så kikar ja tillbaka.. :D



Ja älskar oxå att ha färska blommor hemma, är helt underbart!!

Vilken fin blogg du har.. :D



Va rädd om dig



Kramar

2 Becca:

skriven

sv: okej.. :D

jo en liten random fråga men om då måste välja, Katt eller hund?? :b

3 i min lilla lilla värld:

skriven

Jag hade blivit knäpp av att vänta hahhaa

4 Karla mamma till Wilgot:

skriven

Sv; Deimon är våran cornish rex katt (la upp bild på honom på bloggen). Ja färska blommor är väl bland det bästa, just nu så är tulpaner min favvo, vårkänslor till max :)

5 Marih:

skriven

Kul att du "trillade in", hoppas jag du vill göra fler ggr. Vart i Florida är ni bosatta? Underbart ställe, var i Wesy Palm Beach för något år sedan och vill garanterat tillbaka.



Ha en fin dag!

6 i min lilla lilla värld:

skriven

Blev håret bra? Bild!!

7 anna:

skriven

jobbigt at vänta. men du har ju tur med väder;) kram

Kommentera här: